1.Oktober.2010

Jobbar nu två dagar irad. Förkylningen är väl sådär men på bättringsvägen! Igår efter jobbet så åkte jag till Gränby för att vänta på att Calle sluta jobba. Efter han slutat så åkte vi och lämnade min bil hemma hos Calle och åkte ner till Oleary´s för att äta lite då Gurra och Micke redan var där :). Jag tog en fish and chips som är riktigt gott :) Sen blev det buffalo wings till! Såååå jäkla starkt! Men gott! Sen åkte vi hem och tog det lugnt :)

Idag blev det jobb igen. Har fått så jäkla ont i händerna. Snittat två dagar irad nu. 2½ CC-vagn proppad med snitt. Men det måste göras och jag gillart så! Förutom alla rosor. Buääk!

Sitter nu och kollar på någon dokumentärserie om Robert Gustavsson! Klockren han är! Tänkte snart gå ut till mig och duscha för att sen sova :) Jobb imorgon och på söndag med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0