13.Augusti.2011

Dåligt uppdaterande från min sida :/ Men har ingen inspiration när min blogg ser ut som den gör! Finns det någon vänlig själ som skulle kunna tänka sig att göra om min layout totalt? Vore guld värld isåntfall!

Jag har jobbat från måndag till lördag och är nu ganska trött. Fullt upp på jobbet men så ska det va!

Har dåligt med bilder också. Har inte haft tid helt enkelt :) . Jobbar från 08.30 till 18.30 så är fullt upp! Imorgon ska jag bara ta det lugnt iallafall - sova ut kanske? Fast det är farligt för då är man trött måndag morgon när man ska upp. Aja jag får se helt enkelt!

Nu ska jag skjutsa bror till bussen och sen hämta han inatt. Snäll syster han har va? Som hämtar han efter krogen och allt. Det får han allt komma ihåg!

Bjuder på en gammal bild:


Förra årets höstklädsel! Notis till mig själv ; Måste hitta ett par snygga boots!!!

Ska slänga halva garderobens innehåll om en månad hade jag tänkt. Då jäklar blir det shoppa av!Shoppingvän någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0