2.Augusti.2011

Goddagens! Eller godkväll ska man kanske säga!
I söndags så va jag först hemma och tog det lugnt,solade lite och gick sen ut i skogen med pappa och plockade kantareller! Hittade inte så mycket då det är så torrt. Sen drog jag in till Calle och vi åt på Aspentos och sen så hämtade vi upp Simon för minigolf på studenternas! Gick helt okej för mig, 66 poäng. 126 är det sämsta och 18 är det bästa! Eftersom jag skulle upp 05:30 dagen efter så åkte vi hem tidigt och tog det lugnt.

Måndag morgon kom,klockan ringde vid 05.30 och jag steg upp,fixa mig och åkte sen till Grossisten och mötte upp Erik & Pontus. Nu blev det att inhandla massa nytt till både snittkyl och krukväxter till butiken. Blev allt från små plantor till stora stora hjärtan på båge! Så vi gjorde om nästan hela butiken,skyltfönster och kyl!

Idag va jag tröttare än igår! Tröttheten kommer efteråt. Idag blev det att fixa det sista som vi inte hann igår, sen påbörjade jag ALL begravning vi har tills tors/fre. Är runt 20 dekorationer per DAG. Men jag gillart!

Efter jobbet åkte jag till Maxi för att fylla på här hemma. Sen dess bara tagit det lugnt. Är ledig imorgon så ska hålla tummarna att vädergudarna ger mig klarblå himmel!

Hörs imorgon! Hejs :)

Igår va det den 1/8 = 3 år 3 månader <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0