17.Januari.2011

Godkvällens! Vilken jäkla gårdag alltså! haha. Jag åkte härifrån mig 19:45 för att möta upp Calle 20:10 utanför Willys. Jag visste att det skulle vara halt på vägarna så jag åkte lite tidgare än vad jag brukar. Jag åker nerför våra två backar och svänger direkt höger UPPFÖR en backe. Jag slirar uppför halva och precis när jag är på toppen så fastnar jag. Jag kommer inte uppför plus att det var ISKANA så i med handbromsen,växeln och ner med bromsen haha. Ringde pappa så han fick komma med grus/sand. Tillslut efter 15 minuter kom jag upp. Jag vågade inte backa nerför hela backen för då hade jag hamnat bredsida över vägen istället.

Jag kom som sagt loss och åkte vidare 400 meter och skulle uppför en till liten backe som svängde höger. Kom precis uppför den och ser att jag får möte. Bilen stannar framför mitt i vägen och man ser hur den slirar. Blir att kliva ur och hjälpa till! Grannen stod helt still och bilen rörde sig endast i sidleds. Vi var tvugna att backa deras bil så jag skulle komma förbi(dåååååligt plogat!?!) Tillslut så kunde jag köra upp i en oplogad mötesplats så de kunde köra förbi deras bil. Men såklart så fastnade jag där så de fick hjälpa mig tillslut! Men efter mer än en timme så kom jag in till stan! Ett rent helvete rent ut sagt:P

Jag slutade 15 idag och åkte direkt till Calle och hämtade bilen. Åkte hem och lagade mat till familjen!
Jag tänkte nu ta en dusch, fixa lite här och sen vänta på att Jessica loggar in på msn så jag kan hjälpa henne klart med hennes bokomslag! :) Mer tänker jag inte visa eller säga för det är hennes uppgift! :) Men jag kan säga att det blir superfint! :)

Ska sen kika om jag har tillgång till Taxfreen! Är ändå bara 29 dagar kvar! :)

Slänger upp lite bilder snart på vad jag inhandlade igår! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0