16.Juni.2011

Godkvällens! Denna dagen har varit fullspäckad rent ut sagt!

Ställde klockan 10:45 men vaknade innan såklart. Jag åt frukost och åkte sen mot Gränby där jag visste att rean väntade på mig! Blev fem produkter,3 body butter & två shower gel från The Body Shop för 400:- vilket va riktigt bra då en body butter annars kostar 165. Så jag fick en body butter på köpet med! Wiho! Sen blev det en gul ärmlös skjorta :)

Sen åkte jag vidare till Bilprovningen för att besikta bilen och den gick igenom så fint så! :) Sen vidare till Ö&B,Ica Maxi och Systemet sen kom jag äntligen hem! Så nu har jag precis ätit hamburgare och pommes. Ska åka vidare till Calle om en halvtimme och sova där då han åker ner till Göteborg med jobbet i helgen så kommer inte få se honom då.

Jobbar nu fredag-söndag och jag vet inte schema för nästa vecka men jag får nog det imorgon! :)

Den 1-3 Juli så åker jag,Calle,Johanna och David ner till Falkenberg över en helg! Sol,Bad,Shopping(blir förmodligen Göteborg) och sen Ullared! Ska bli riktigt kul! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0