30.Mars.2011

Idag bar jag in ved till pappa i över 2 timmar idag! Riktigt underbart väder ute :) Sen så hämtade jag bror vid bussen och bad han tvätta min bil vilket han gjorde så nu är den så ren å fin! :D

Idag så gick min älskade systemkamera sönder med ! :( Efter att jag fotat lite kläder så la den av helt. Eller la av och la av.Det står bara "Fel.Tryck på avtryckaren igen". Och nej det funkar inte att göra det ! Så jag tänkte lämna in den imorgon eller på söndag. Så det är lite typiskt! Men när jag köpte den så la jag till försäkring i 3 år så den gäller än! Vilket är riktigt skönt :)

Imorgon så ska jag träffa Älvebrink och ha en heldag! Vi ska köra en photoshoot,äta middag med issa och sen åker jag till Calle på kvällen! :)

Hörs mer imorgon! :) Nattinatti

Tar med datorn till Calle så jag kan dona med bilderna imorgon! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0