25.Maj.2011

Godkvällens! Blev en tidig uppstigning imorse. Sen åkte jag till jobbet och gud va vi hade att göra idag! All snitt inför mors dag, beställa från cosmos,beställa från hukra,göra 20 planteringar(beställning),14 stora buketter(beställning) och sen alla buden, göra snyggt i butiken osv! Vi hade att göra :)

Igår så träffade jag upp Natta klockan halv 3. Vi kikade runt på stan,åt god lunch på Café Årummet(?) och sen kikade på stan lite till! Sen klockan 19 så åkte hon hem och jag satte mig och väntade på stationen på Persson som skulle komma med tåg från Sthlm. Satt i över 30 minuter då polisen va tvungen att stänga av tågtrafiken då det va någon person som gick/sprang på tågområdet. Förmodligen skulle personen ta självmord eller något tror jag,då de visste precis hur personen såg ut. Sen kom äntligen Persson och vi satte oss på China Garden och åt en god middag!
  Vi gick sedan hem till henne och mös i soffan! Kollade på BB och sen kom Calle och hämtade mig :) Somnade tidigt då jag skulle upp tidigt idag :)

Imorgon så öppnar jag 10.00 men måste va där innan för det är sorgbinderier som ska skickas ut osv.
Uppdaterar mer imorgon :) NattiNatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0