6.September.2011

Godkväll! Jobbade i fredags och gjorde en brudbukett i oasishållare. Aldrig gjort en med gloriosa superba förut så va lite skraj att det skulle bli fel då gloriosan lever sitt egna liv! Men resultatet blev lyckat och kunden nöjd likaså :)




Där är resultatet. Gloriosa superba,grand prix ros och hedera.

Jag var ledig lördag och söndag. så himla skönt efter 12 dagars arbete! Jag städade,slängde mycket skräp som legat och tagit plats och sen så kom Calle lördag kväll och tog det lugnt med mig :). Söndag kom och jag tog det mest lugnt. åkte in till Calle sen när han slutat jobbet :).

Imorgon blir det jobb och efter jobbet så ska jag på bio med Persson! Ska bli kul att se henne igen efter mer än en månad. Sen är jag ledig på torsdag och fredag så då tänkte jag åka till gränby eller ner på stan för att köpa nya festkläder inför lördag(då jag ska ut med Älvebrink). Sen ska jag sola hade jag tänkt och sen färga håret!
Lördag ska jag alltså ut med Älvebrink som kommer hem från USA på morgonen :D Lagom härligt!

Nej nu ska jag fortsätta kika tv och sova om en timme eller två.

NattiNatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0