Lördag

Dagen efter känns svår, varför känns det fel, jävligt fel? Och varifrån kommer felet

Fredag - vaknade runt 12 på förmiddagen då Johanna och väckte mig, resten av dagen blev att städa och bara ta det lugnt inför kvällningen, klockan blev 20:00 och jag började att fixa mig, blev inte fullt nöjd med outfiten men den fick duga! 21:39 gick bussen, så det gällde att lägga på ett kol, mamma kommer in runt 21:20 och säger att bilen är full. *frågetecken*. Jo där satt Kusin Danne FÖDELSEDAGSBARNET, en till Daniel och Emelie. full rulle i bilen. slog vad med kusin att jag ska ha mitt körkort klart innan maj månads slut. så får lägga på ett kol nu fan! jag SKA klara av det!!!!! Hans körkort står på spel hahaha. aja åkte buss in med dem, inne i stan 22:05 ungefär, möter upp Johanna, träffade jocke och sen blev det People! fyfan va skoj vi hade det alltså. Hapy Hour satt allt fint det :). Poff!! Tog 5:an till Johanna vid 02:30, kaos! hon hade försvunnit innan men jag fann henne i sista sekund. Somnade runt 03:30

Nu sitter jag här och det är lördag, förmodligen kommer Calle hit, det blir allt kul å se om han gör.

Ta hand om er

Hug/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0