Onsdag

Idag är det onsdag då. Inte bloggat på ett tag men har haft fullt upp.
 Nu sitter jag hemma med världens förkylning och inte har ork till någonting. Har lagat pannkakor idag och bara tagit det så lugnt som möjligt. Blev alltså hemma från praktiken idag men jag klarar inte av att vara där med denna förkylning.


   

Bild 1: Pannkakor i stora lass!!
Bild 2: Nisse snodde min stol, men han är för söt så han fick ligga kvar
Bild 3: Spenderat största delen av dagen vid datorn!


Vill bli frisk, orkar inte vara sjuk! Vart småsjuk sen i Augusti, nu får det räcka :/:(




Jag saknar min pojke :( Han är liksom mitt allt. Det har snart gått 8 månader. De bästa månaderna i mitt liv, egentligen förstår jag inte hur jag kan vara så lycklig. Men det är nog en självklarhet, att älskas av en person som Calle. Finns inget bättre. You're the only one <3 And forever will!

Det verkar vara en månad då lyckan väller som mest för människor/par, att se folk lyckliga i min ålder med ringar på fingrarna, det är någonting som myser inombords för mig. ett namn i ringen, en varsinn. Mys



Hug/J




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0