Söndag - 2:a Advent

Andra advent idag, gud vad dagarna går fort! Bara 2 veckor kvar ungeför till julafton, oj herregud! Jag som inte har handlat någon julklapp alls hittils! Herejesus.

Igår kväll runt 20:00 kom baby, 2½ timmar tidigare än vad han skulle, wonderful! Blev massa tvtittande och massa mys, lagade lite mat runt niosnåret. bacon och makaroner hahaha, vad annars! Jag känner att jag måste börja träna, blev chockad när jag såg vad mätaren stod på när jag vägde mig, nu får jag skärpa mig här!

Idag har det bara vart mys och lite äggkokande, duschat och bara tagit det lugnt. Calle åkte in för en timme sen ungefär till Linus för att skriva låttxter. Ska in senare till honom hade jag tänkt. !
 


Detta summerade min helg!

Hug/J


Kommentarer
Postat av: Tessen

Det är verkligen bra med mig tjejen!

Själv då? =)

Hurru släng UT vågen!! Det spelar ingen roll alls! Muskler väger :P

Vi ses säkert typ nästan snart iaf..:P

KRAM

2008-12-09 @ 21:27:59
URL: http://tessenskriver.blogg.se/
Postat av: Jessica

Låter fint det tjejen! Jorå jag mår sådär, är genomförkyld :/ inte det roligaste!!!

Men muskler sitter inte så som de ska! men ska börja träna när jag blir frisk hade jag tänkt. Ja vi måste ses snart! KRAMKRAM

2008-12-10 @ 16:48:58
URL: http://jessicamariia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0