Torsdag

Idag är det torsdag, igår var det julafton och imorgon är det Åre som gäller!

Igår var som en helt vanlig dag, gick upp runt 10:30 och duschade och fixade mig, åkte runt 12:45 hemifrån för att åka till farmor och farfar och fika där. Mysigt. Sedan runt halv tre åkte vi hemåt, Först hem för att hämta alla kassar med julklappar och sedan till Preemmacken för att köpa groggvirke och några trisslotter. Blev att de stängde precis när vi kom dit, men de släppte som tur var in oss, gick ut och såklart fastnade man med klacken i gallret utanför dörren haha, tappade skon och killarna som stod kommenterade med " haha det har blivit lite för många groggar ser jag", roligt värre!

Sedan blev det mormor och morfar, där vi skulle fira julafton med alla klappar.
Det jag b.la fick va

Pengar
morgonrock
extern hårddisk
duntofflor
godis
örhängen( av bror)
tights(av bror)
ljushållare som sätts på väggen
M.m.orkar inte rabbla upp allt

Sedan kom Baby till mormor och morfar, mysigt!
Åkte hem en stund senare där vi öppnade varandras julklappar, jag fick mina Fred Perry skor!
Och idag har det varit lugnt, väckte Calle efter många om men runt halv 1, åkte till Maxi och handlade lite och hamnade sedan på Donken(vart annars haha), sen blev det besök hos hans mamma runt 4, julmat(tredje dagen i rad) och sedan kom tomten! haha klockrenaste tomten på länge alltså(calles mamma), sedan fick JAG en julklapp av tomten, trodde jag aldrig, ett present kort på Gina Tricot :D av calles mamma såklart, tack Mia <3

Nu är allt packat inför resan till Åre imorgon bitti!, blir att gå upp runt 06:00 och möta upp resten av människorna. Blir nog att bara jag och Calle åker hans bil och resten av grabbarna andra bilen.
Kommer hem den 28:e eller den 29:e, beror på lust och om lägenheten är ledig!

Ta hand om er nu i mellandagarna!!



Hug/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0