Torsdag

Idag är nog bland den värsta denna månad. Jag har inte orkat göra någonting idag,
Det enda jag gjort som är värt att nämnas är att jag va ut på en liten promenix med Jaana, genomblöt om fossingarna när man kom hem. Menmen.

Att vara sjuk i 4½ månad är värdelöst, det suger verkligen. Jag klarar inte av det längre. Det är mycket jag inte klarar av nuförtiden.

Jag saknar skolan hur mycket som helst. Att få gå upp på morgonen och veta exakt vad som väntar en, vad för läxor som ska vara gjorda, vilka lektioner man har och vad för någonting man ska göra nere i floristsalen. Och veta vad man ska göra efter skolan, åka till respektive hem och bara slappna av och ladda inför nästa dag


Vad finns att göra egentligen? Ska man tro på sig själv i alla sammanhang´? Varifrån kommer alla svaren?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0