Fredag - utgång

Sovmorgon till klockan 11, superskönt!
Sen blev allt åt helvete men det skiiiiter jag i!, slutade runt 14:30. Tog bussen till stan där det blev att kolla efter lite kläder inför kvällningen. 
  Gick till Katte för att få skjuts hem med pappa, åkte hem och åt pommes med kebab! gott säger jag bara.
Efter maten blev det att gå igenom hela garderoben för att hitta kläder för utgången. Blev skjutsad ner till Ida där vi fixade oss och förkröka lite. Sen blev det 21:39 bussen. People nästa! Köade en kort stund, lämnade av jackan och sen kom Anna,Nöten,Lina & Sara. Mysmys!   Träffade massor med folk! Trevligt var det allt!
    Calle kom senare , Goggen likaså båda fulla men vad gör det.
Åkte taxi till Gamlis runt halv 3, sen blev det kaos, Calle somnade först på toan, jag försökte väcka honom utanför. Sen spydde han å va redigt packad. Sen gick jag och la mig sur för att han inte kom. Vaknade klockan 07.00 och där låg ingen Calle brevid mig. Gick upp och kollade. Där satt han i köket på en stol och sov, sötisen, väckte honom och såg till att han kom i sängs.

Sitter här nu med inga kläder att ha på mig för tröjan är sönder haha,

Calle sitter i sängen och äter Toffifee, sötis <3

Kul att träffa allt folk som jag träffade igår!!

Hug/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0