Måndag - Tisdag

♥Var ett tag sen som jag bloggade men tänkte skriva av mig lite, känner att det behövs

Måndag:
Vanlig skoldag med trötta ögon. Natten till måndag hade varit ett helvete, magkramper eller vad det nu var hela natten så det kom att bli en timmes sömn. Ovanligt pigg var jag ändå i skolan. Skrattade som aldrig förr, kändes finfint.
  Senare hade man engelska med Amanda,Sara och Lina som egentligen skulle slutat klockan 16:50 men otroligt(!!!!) nog fick man sluta en timme tidigare. Otroligt skönt.
  Älsklingen kom och hämtade mig, tog en snabbtur hem till mig för rena kläder sen hem till honom, laga mat och pluggade. Sen blev det sängdags för mig.

 
Tisdag:


Ny dag, nya möjligheter. Vaknade upp hos Calle som pratade i sömnen haha, tog bussen till skolan och började med engelska som sedan övergick till svenska muntliga som gick bättre än förväntat! En applåd till mig själv. Dock skakade jag som en flodhäst efter men vem gjorde inte det efter sina muntliga nationella?
   En hel del argumenterande idag i skuuuulan, men bra att någon förstår ;)
   En mysdag idag faktiskt, kände att de flesta va på topp och skrattade åt absolut ovesentliga saker! ME like.

    Kvällen kommer nog att bli en hel del pluggande,småplockande här hos Jessica, sen ett eller två avsnitt av CSI(dreggel)





Vi ses och hörs imorgon i bloggen

Morgondagen kommer ge klass FL3 ett skriftligt nationella i Svenska B från 8:40 till 14:20 och efter det blir det ett Kultur&Stilhistoriaprov för mig! Känns faktiskt bra:)

Ta hand om er ♣
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0