Tisdag

Att få känna sig precis som man vill vore ett under
men varför känns allt så värdelöst?
jag vet fan inte vad som är felet på mig,
varför jag gör detta, varför jag beter mig på detta sätt.

Jag släpper dig inte, jag släpper dig inte
Aldrig, aldrig, aldrig
Du är mitt allt, verkligen mitt allt!



------------------------------------------------------------------

Söndag - Till Calle, vi åkte skoter, och bara mös <3
Måndag - SNÖkaos är förnamnet och det enda som behöver nämnas
Tisdag/Idag - Praktik, sen hem och sitter nu här.
Imorgon/Onsdag - Nautilus runt 08:15 för att simma några längder, känner att ryggen inte klarar mer snart, måste börja träna upp den, sedan blir det lite solning, sen praktik från 10-18, sen hem :)

Torsdag
- SKOLAN, saknar skolan faktiskt, tomt att inte stiga upp på morgonen och veta vad dagen kommer att bjuda på, vilka lektioner eller vad för konstverk som ska skapas i floristsalen. 6-7 veckor utan FL3, Som Sara Köppä skrev i sin blogg, Sarakoppa.blogg.se så är det bra om alla försöker få det så bra som möjligt i klassen, att alla gör sitt bästa och delar med sig av glädje, det ska vara mysstämning nu när det är snö på vägarna, och pepparkakor i skafferiet, Att sakna skolan, jaru, hur ska det bli när man slutar gymnasiet om ett halvår? Vill inte ens tänka på det faktiskt, man är fri! Men inte frifri

/Hug/J




Kommentarer
Postat av: Anonym

Mysunge,

jag skrev det väll på vår floristblogg?

kanske skrev det två ggr ;)

hur har de det på spira ? Puss

2008-11-26 @ 17:47:18
Postat av: Jessica

Anar att det är Köppä som skrivit, det kanske va på floristbloggen:$ va lite trött där på kvällssnåret :) Jag praktiserar inte på Spira, är på Amaryllis i svava :) Hur går det för dig , puss<3

2008-11-26 @ 19:20:03
URL: http://jessicamariia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0