Tisdag

Godkvällningens!

Dagen har vart rätt så värdelös, alla har pratat om bombhotet som hände i SEB-banken utanför Svavagallerian/Forumgallerian, visst man kunde ha blivit skadad men varför evakuera Forum men inte Svava? Och Åhlens mitt i allt, patetiskt, varför evakuera Åhlens som ligger BAKOM allt och inte Svava som ligger BREVID banken, jaru poliser tänker då inte alltid med hjärnan.

På lunchen tog jag mig en snabbis till stan, lunch fick jag då vid halv 3, liiiiite sent för min tomma mage menmen, köpte mig två linnen och en tjock/myströja, helt okej!

Sitter nu hos Calle(vart annar liksom) och ska snart duscha och kolla tv 

Praktik är då ingenting för mig känner jag. peace and out!


Hug/J 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0