28/4-09

Förstår inte varför jag alltid altlid vaknar 10-20 minuter innan alarmet slår igång VARJE morgon. Måste vara för att jag börjar ställa in kroppen på det. Men det är bara en dag kvar av praktiken och den är imorgon :(.
Men hela gänget jobbar imorgon så det känns fint. Idag blev det en kort dag på praktiken för mig, blev lite beställningar på morgonen som man gjorde klart. Tog lunch runt 12:30 och efter det kom det knappt kunder så både Johanna & Monika sa att jag kunde gå hem så runt halv 4 gick jag till Nautilus och solade

. Blev sedan hemgång där jag sedan dess har suttit vid datan och tagit det lugnt. Imorgon blir det en lång dag!

Praktik-Stan-till calles mamma för att umgås med Linus- IKEA- Posten- Mig

Imorgon blir det leverans från Holland så det blir att göra imorgon vilket jag tycker om! Sedan blir det att provjobba på lördag - håll tummarna för mig ! :)

Nej nu ska jag kolla klart på House på kanal 4 och sedan ta en dusch och susselussa! :) Saknar min baby :( , inte träffat han sen i lördags :( Nästan FÖR LÄNGE!


Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0