Fredag!

Idag är det fredag och det betyder helg!!!
Vaknade imorse och kände att IDAG blir det en bra dag! Solen och värmen va framme redan kvart över 8 då jag satte mig på altanen med morgonrock och bara njuta av vädret innan jag skulle bege mig till bussen. Kom in till stan runt 09:45 då jag ringde angående jobbet och jo det låter fint ;) !. Blev sedan att börja praktiken och jag såg att Johanna inte mådde bra stackarn :(. SÅ hon gick hem och jag och Monika tog hand om resten, blommor till Hotell Gillet och beställningar och kunder osv. Var otroligt vad med folk som kom in idag! Susanne kom sedan runt lunch och hjälpte oss, suveränt!

Tog lunch runt tjugo över 12 så jag kunde ringa angående jobbet igen men hon ska höra av sig då hon har tid! :).
Jag jobbade på för fullt och jag trivs verkligen på Blomstercity! Fick lite extrajobb i sommar där så jag bara bugar och bockar! Ska jobba med Sara så fyfasen va vi ska ha kul tjejen!

Slutade 18:30 då jag begav mig till bussen där Jaana klev på så hon och jag pratade hela vägen hem. Baby ringde också mitt i och meddelade mig att imorgon händer det grejer, "ta med dig sommarkläder, du ska nog vara med". Så jag får se hur det blir imorgon helt enkelt! Ska bli superväder ju :).

Nej nu ska jag packa det sista och sedan dra till bussen som går om 40 min!

Puss på er alla!



SOMMAREN ÄR HÄR I UPPSALA!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0