Dagens

Special? Iallafall, idag skulle jag ha träffat Nathalie för en underbar myskväll med bla biobesök. Men imorse klockan 09.00 får jag samtal från Bellis så det blev att åka in och jobba. Hade blivit ett missförstånd men VAD jag fick slita idag, och jag gillar mycket,stress och uppdrag! Eftersom Bellis hade en kampanj i UNT på en helsida så var det kunder som in i bomben. Slutade runt 18:30 och då blev det hemfärd.

När jag satt och väntade på bussen så stannade det en Swebus Expressbuss som släppte av massa passagerare. Chauffören började prata med mig helt plötsligt, och frågade om jag skulle åka med med ett läte som " Du snygging, skaru inte med mig och åka buss". Nejtack sa jag och kollade bort, för jag HATAR folk som är för mycket, bara för mycket! Sen börjar han fortsätta prata och jag frågar vart han ska, så säger han flogsta och sen vänder jag tillbaka till Uppsala, ska du med ut på krogen frågar han, jag direkt svarar : JAg är upptagen hahahaha. Jag visste inte vad jag skulle svara då jag blir så jävla ställd. USCH hatar såna människor.

Nu har jag städat lite och donat, köpte hem STORA Crassula från jobbet så det är lite nytt hos mig :).
Chefen från Bellis ringde och gav mig massa mer tider så det är bara att tacka och buga! :)




Nej nu ska jag dona vidare ! :)

KramKram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0