Måndag

Ny vecka och jag förstår knappt att jag ALDRIG kommer komma tillbaka till skolan, sitta i en skolbänk och bara printa in dagliga lärdomar och funderingar kring livet. Men det är slut på det! Välkommen till arbetslivet Jessica! Men juste, arbetsliv var det ja, vart befinner det sig?!

Iallafall, Igår skulle Baby ha kommit hem men när han väl är i Gävle så ser han att tågen har slutat gått och att den buss de åkte med hade krockat så han kunde inte komma hem så han fick en hotellnatt i Gävle. Och jag som ville träffa honom. HATAR DETTA!!!!!!!! Har inte sett han på snart två veckor igen. Förstår egentligen inte hur jag orkar att vara utan honom så lång tid. Det är knappt.

Men när jag väl fått tag på honom idag så blir det att åka in till stan och träffa honom. vi får se vart dagen tar oss helt enkelt :)

KramKram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0