Udda händelser

Ja det stämmer! Tänkte berätta lite kort om vad jag menar. I söndags så skulle jag och Calle äntligen ses men det slutar med att det inte går några tåg från Gävle där han befann sig på kvällen och deras teambuss hade krockat lite smått så det blev en hotellövernatt för honom. Måndagen kom och jag ställde klockan för att inte missa ifall han var påväg hem. Tiden gick och runt 12:00 fick jag tag på karln. Då fick han reda på att han ska hem till Uppsala och fortsätta jobba. Woho tänkte jag. *host*. Men runt 18:00 så kom han till mig och plockade upp mig. Vi åkte till stan och parkerade bilen i St:Per. Jag hälsade på lite snabbt på jobbet och sedan begav vi oss till Oleary´s där Calles pappa,bror och syster satt. Vi började med att beställa in Hot Wings - och det är precis som det låter - STARKT!!! Nästan så det kom lågor ur munnen alltså. Och 2 korgar med Nachochips - Så otroligt gott med salsasås!

Efter det beställde vi varmrätt, jag beställde inget då jag hade ätit innan Calle hämtade mig. Men vi fick popcorn som mellansnacks då vi kikade på Halmstad - AIK matchen. Slutade med att AIK vann med 1-2.. Sen blev det då varmrätt från deras sida. Sen blev det efterrätt. Jag och Calle delade på en DEATH BY CHOCOLATTE! Haha. Chokladglas,chokladkaka och choklassås ;). Min dröm! Supergott.

Tre timmar senare var vi mätta och belåtna och Calle gick och hämtade bilen tillsammans med bror Gurra. Vi åkte hem och bara kollade på Sunes Sommar, Nästan så man funderar på HUR många gånger vi har sett den. Tappat räkningen men jag älskar den fortfarande! " Åh lakritsbåtar, får man ta?" Nej för i helvete!!" TACK!"

Men helt plötsligt så såg jag en min på Calle som var allt annat än positiv. Jag förstod direkt att han inte kunde vara med mig i veckan så som hans teamleader först hade sagt - Att han skulle få jobba i Uppsala. Nejdå. Han åkte imorse till Linköping och kommer hem på söndag. Finns inget för mig att göra men :)

Blev shopping för fulla muggar idag !


Ett par höga höst/vinter/feststövletter som är hur sköna som helst!


Ett par vita sneakers typ som är lite högre mot ankeln. Perfekt nu mot hösten! :)


Ett par bomullsleggings från H&M, med 10 cm dragkedja nertill i silverfärg. Blir nog snyggt till ett färgglatt linne och höga klackar!


Proffs Torr-shampoo är ett måste! Så himla underbart, klarar mig inte utan det :)


Och denna kavaj från Ann Christine. Den är mycket mer mörkgrå och innersidan är i randigt material. Fick inte någon bra bild på den men denna kommer användas mycket i höst/vinter. Både som kofta(då den är i 50% bomull och 50% polyester.

Nej nu tänkte jag sova då jag ska måla imorgon, åka till mormor och morfar, sedan in till stan senare på kvällen och kolla på bio med Nathalie <3
Och på fredag blir det mys med flickorna sedan förmodligen utgång! :)


KramKram

Ps: Kommer upp ny design inom kort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0