10.Dec.2009

GAAAAAAAAAAAAH! Tredje gången jag skriver om allt nu. När jag ska ladda upp bild hakar hela jäkla internet upp sig och stannar upp. Så bara att köra om från början. Så nu orkar jag inte skriva mycket.

Idag va det jobb, sedan blev det körning med pappa i stan. Åkte hem och sitter nu här! :)

Har packat det mesta då jag ska till Baby imorgon kväll och innan det blir det stan för att gå till tandläkaren :) Ska till Persson efter och kika i hennes lägenhet :D Och fota lite efter ska vi göra med ;) Så bilder kommer senare då jag har tid att redigera! :)

Blir sen att åka till Baby för julbord och mysa :) Jobbar dagen efter(lördag) så måste vara pigg! :) Jobbar sön-mån med så bara att vara pigg som en mört :)



Nya klockan i bättre bild



Snyggt bitmärke på undervaden ;)?

Nu ska jag duscha sen sova! :) Eller så duschar jag NU och imorgon haha. Snacka om att slösa men det är så skönt att duscha! :) Ska packa det sista och packa ner kameraväskan med lins och filter och allt.

KramKram hörs imorgon ! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

var är klockan köpt?:)

2009-12-12 @ 11:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0