18.Dec.2009

Sitter här med morgonrock och bara ler för mig själv. Just nu flyter allt på som det ska! Körkort, körde hem från stan med Calles bil. SJÄLV! Ledig i helgen. Till mormor och morfar imorgon. Söndag stan för att julhandla det sista. Sen till Baby :).

Jobbade 08:30-18:30 och efter det kom Calle,Sara och Linus och hämtade upp mig. Åkte till Lucullus för lite middag som fick att bli oxfilé ;). Smarrens! Calle körde sen till studion och jag hoppade fram i förarsätet och Sara i passargerarsätet. Hon är höggravid med tvillingar så det va lite pirrigt att köra då såklart! Men det gick så bra så. Skjutsade hem henne och sen åkte jag hem! :)

Ska nu sova faktiskt. Är supertrött och ska upp tidigt imorgon för att åka till mormor och morfar :)

Fick hem löshåret idag men måste korta av och färga det så det får att bli någon dag här! Fick hem en lapp om att körkortet är redo att hämtas ;) Så det görs på söndag om dom nu har öppet i helgen :) Får kika nogrannare på lappen imorgon ! :)

Natti Natti nu ska Jessica sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0