26.Dec.2009

Usch vad jag irriterar mig på folk ibland. Att allt ska vara perfekt enligt dem och att man inte duger bara för att man gör så ena dagen och inte orkar andra dagen. GAH.

Nej nu ska jag skölja av fötterna i varmvatten då jag gick ut i badtofflor i 20 cm snö.
Imorgon har jag planer av att storstäda hela huset mitt och sedan ta en runda med bilen :) Får se vart det leder! Har nu GPS,rattmuff från Ed Hardy, och massa mer saker ;) Så nu fattas bara bilen men den är snart min!



Nej nu ska jag bädda ner mig i sängen tror jag och skriva en lista på vad jag ska göra imorgon :);)
Kanske dra till Gränby och kika i butiker. Får se vart dagen leder en! Jobbar måndag och på tisdag ska jag till stan med mamma och sen hämta ut körkortet på posten då det har varit långhelg så har de haft stängt :( Så snart slipper jag att ha lappen i fickan och istället få ersätta den med the real shit :D

Sov gott för det ska jag! Kram





Så jäkla bra kap ;)
På övre bilden så är alla tre likadana. Supersköna och snygga!

Nej nu ska jag susselura! Hejhopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0