26.Dec.2009

Blev att vakna upp till väckarklockan och ligga och dra oss i en timme imorse. Blev en heldag på stan idag med baby! :) Såååå sjukt mycket folk på stan men inte undra på egentligen. Men vill man ha XS på alla kläder så får man stå ut med alla människor!

Införskaffade mig två tröjor som jag sedan innan har en likadan fast i en annan färg. Så ännu bättre att de var på rea! Och sen en tjocktröja som är full med mjukmjuk i som jag letat så länge efter! Ett kap såklart ;).

Tänkte slänga upp lite bilder!








Fick en liten Nisse i paketet! ;)


Sötnosen som sov i kartongen hela kvällen



Tack älskling <3



Mycket omtyckt läppstift från första början! Kommer bäras på nyår! :)
Nagellacket ska jag smacka på efter duschningen som jag tänkte ta nu! Sedan blir det tv och lite godis/knäck framför tv;n :)

KramKram hörs senare!



Jag är så jävla lyckligt lottad som har denna man till pojkvän! Snart 2 år tillsammans och jag är kärare än någonsin. Bara genom att se på honom får mig att må underbart! Bilden ovan är en av favoritbilderna på oss två. Togs i början då vi precis blev tillsammans. GAH vad jag är förälskad! Han finns hos mig i ur och skur!

Carl Fredrik Flyberg 1/5-08. Dagen då vi blev VI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0