4.Dec.2009

Sitter här med lite bra musik och har precis städat! Har varit i stan i 5 timmar med mamma idag. Vi(jag) körde först till Fullerö,sen blev det Heidan. Åkte efter det till Gränby för att kika lite. Efter det blev det Ö&B och sist men inte minst Draget :) Blev lite saker att införskaffa lite väggord där det står "FÅNGA DAGEN" i svart text som jag placerade vid väggen nedanför sängen. Blev rätt läckert med de svarta tavlorna ovanför!

Imorgon blir det lite julbak med mamma, ta in ved till pappa, och sen massa annat :)

Nu tänkte jag kika på lite tv och sen börjar Idol! :)





Ursäkta minen men fyfasen va kallt det va att stiga upp imorse. Får nästa sova med käderna på som man ska ha på sig dagen efter för att slippa klä på sig haha. Skämt åsido.


Dags för IDOL och filt! Wihooo

Saknar Calle med :( Vill ha han hos mig the all time. Han kommer hem på söndag så ska försöka att träffa han då! Jobbar måndag så sover nog hos han sön-mån och sen mån-tis :) Älskvärt javisst!


So long!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0