13;e

FREDAG DEN TRETTONDE OCH JAG ÄR LYCKLIG!!!!!
 
Som sagt åkte Calle hemifrån mig runt 11:00 imorse för att åka hem och packa och sedan hjälpa sin pappa. Jag är som jag är och började gråta, för att jag inte kommer se honom på över en vecka, Spanienresa för honom imorgon bitti med sin familj.
   Runt 18:00 ringer han och säger att han vart på Gränby för att ha kollat på badshorts. - men han har ju flera stycken tänkte jag. Nåväl inte mer med det.
5 minuter senare ringer det på dörren och min bror öppnar, för jag stod i köket och rörde om i pommesen i ungen. In kommer CALLE i köket med en superstor blombukett! Ni kan inte förstå hur jävla lycklig jag blev. Han åkte ut 2 mil för att vara med mig en sista gång innan han åker. Jag är verkligen lycklig. Lyckligast i världen!


Vi ses på söndag nästa vecka älskling! Ha nu det underbart i Spanien och tänk inte för mycket på mig ;)

Föresten fick jag sms från Köppä nyss! Klassmys hos henne på måndag och onsdag och efter det utgång för hela slanten :D Låter perfekt! Ser fram emot det :)

♥Ps, I love you.

Kommentarer
Postat av: Tessen

ååh, inte lite charmigt :D

DET SKA BLI SÅ ÄVLA KUL HOS KÖPPÄ!

2009-02-13 @ 23:18:15
Postat av: Jessica

Ja, han är allt charmig han :D

- ja det ska bli skojsigt :D :D

2009-02-14 @ 13:53:39
URL: http://jessicamariia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0