Grattis pappa <3

Grattis Pappa på din födelsedag<3, och grattis farfar på din födelsedag :).

Sådärja. Vaknade upp runt 07:00 imorse, gjorde mig iordning innan skoldags, ioförsig slutade jag 11:45 så det va väldigt skönt!
Hade två lektioner idag, sedan bev det att vi fick våra studentmössor, den sitter som smäck!
  Nästa fredag kommer förmodligen kläderna jag beställde så det kan inte bli bättre!!

Väntat på ett sms hela dagen och när jag kom hem idag efter att ha besökt mammas jobb så kom det! Typiskt, att det inte kom runt 11. Aja jag får fixa det imorgon! :)

Ikväll blir det mys med finare mat för pappas skull :), Sedan blir det att ta fram kläder och städa inför imorgon.
Imorgon kommer släkten för att "fira mig och pappa, Han fyller som sagt idag och ja fyller 19 imorgon. Känns inge speciellt alls faktiskt.

Imorgon blire fest!! Party Party !



Kommentarer
Postat av: anna

GRATTIS PÅ DIN 19-ÅRSDAG :)<3

Hoppas du får en bra dag ! KRAM

2009-02-27 @ 15:08:17
URL: http://nets.blogg.se/
Postat av: Jessica

Tack så jättemycket Anna ! <3

Kramkram <3

2009-02-28 @ 14:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0