Lördag

Och så hände det gamla vanliga! Allt försvann som jag hade skrivit! Nåja får väl skriva om allt då.

Förmiddagen bjöd inte på så mycket förutom tvtittande, och lite sådant innan jag började fixa mig inför att åka till stan och träffa Johanna.
Mamma och pappa kom hem runt 17:50, ingen Minttuflaska till mig men fick toffifee istället, lika gott det! Träffade på Johanna 19:00 i stan, väl inne på Dragon Palace va det kö minsann! Men som tur va fick vi plats före de andra haha, snyggingarna såklart! Påtal om snyggingar, träffade Anna i kön med sin pojke Rille! Trevligt att träffas Magda ;D.

Citerar två personer som satt mitt emot oss:

Servitrisen: Vad får det lov att dricka?
Tjejen: En starköl
Killen: (som förövrigt jag visste va 92:a eller 93:A) En starköl jär med
Servitrisen: Får jag be om legitimation tack
Killen: Nej men jag tror jag tar en Loka istället, blev sugen på det

Haha rätt så roligt att lyssna på faktiskt

Tog sedan 20:45 bussen hem där melodifestivalen väntade, Måns låt är faktiskt skön :D Men vafan hade H.E.A.T;s trummis på sig för nått! Fyfan man såg hela hans lilla paket ju. Uschabuscha

Imorgon bjuder dagen på övningskörning, pluggning, packning till Sarisen och tänkte hjälpa pappa med att fixa veden. Han är förkyld stackarn :(

Calle ringde förövrigt mig idag, allt hade gått bra och han låg på playan i 25 grader och solade! Snacka om avis, men vi ses när du kommer hem :) <3



Dagens outfit:

Leggings från Gina
Vitt linne från BikBok
Vit t-shirt från Gina
Svart midjejacka från Gina
Halsband från Swarowski, Italien


Nej men nu tänkte jag ta en dusch och sedan sova tror jag, börjar bli lite trött!

Tack sötJohanna för ikväll, Ses under lovet med Photoshoot och krogenrunda förmodligen! <3

Hihi jag såg allt en Minttuflaska i köket när jag kom hem från stan :D Tackar :D


Kommentarer
Postat av: ebba

du är utmanad;}



sju sanningar:

http://ebbagustavssonhedstad.blogspot.com/2009/02/7-sanningar.html#comments

2009-02-15 @ 17:46:37
URL: http://ebbagustavssonhedstad.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0