26,27,28

Vilken helg!

I torsdags var det skola som vanligt då, slutade väldigt tidigt så runt 11:45 var skoldagen slut, yes tänkte jag!! Långhelg, och så blev det :).
Tog bussen till mammas jobb, träffade småbarnen och begav mig sedan till Ica med mor för att inhandla lite mat. Åkte sedan hem och bara tog det lugnt. Vi firade pappa med som fyllde 48 år <3

I fredags (igår) så fyllde lilla jag 19 år så hela dagen va underbar!
- Steg upp med klockan som ringde 09:30, fick lite frukostpresenter av mamma och pappa. Mys<3.
Begav mig in till stan med 11:09 bussen där jag skulle kolla efter lite kläder och införskaffa ett minneskort. för direkt efter skulle jag hämta ut ett paket på posten. MIN NYA SYSTEMKAMERA!, just looooove it! Blev också en snabbis förbi skolan för att hämta de tårtor vi hade beställt


Släkten kom mellan 17-18 då det blev pajätning - ost&skinkpaj,räkpaj,köttfärspaj. Gottit!
Carl var med hela kvällen och träffade släkten min, det va på tiden! haha
Ida kom förbi också, var så trevligt så :) Tack för det ! :)

Jag och Carl åkte in till stan runt halv 9 för att möta upp Goggen,två tjejer,Max,Pano,Ludde osv. Fick inte tag på Johanna på 3 timmar så blev lite småsur där! på min födelsedag med haha.
Äntligen runt halv 12 fick jag tag på henne, jag drog mig med bussen in till stan och hamnade på People. Nykter kväll javisst! Tyckte att det behövdes sen förra veckans onsdag.
Blev sen halv 3 bussen hem från stan med Carl, älsklingen. <3

Idag blir det att åka till Jocke & Nettan och fira farfar som har fyllt år. Sedan hem och kolla melodifestivalen :)

Kram <3
Ps, grattis alla Marior på födelsedagen, grattis till mig själv med :D

Parfym - nya Paris Hilton
Pengar
Blommor
Presentkort på Viking Line - jag och baby ska åka, tack Carl <3
Dricka
Presentkort
Körkortslektioner
Godis
Saker till huset
Sen massa mer saker :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0