Lördag

4 dagar sedan jag bloggade. Men har inte orkat eller haft tid. Igår vaknade vi/Calle&Jag) upp här hos mig, mös och drog sedan in till stan där vi hjälpte hans pappa med att hämta bilar. Efter det blev det mat på Amazing Thai i Kvarnen. Efter det filmmys med bl.a Bolt och Madagaskar 2.

Blev en rätt så slö dag idag. Vaknade hos baby, drog in till stan vid 3, han skulle jobba så jag gick till Gina där jag införskaffade underbara reakläder! Vad jag tycker om rea! Desa tre plagg skulle ha gått på 747kr innan rean men nu fick jag dessa tre för under 190:-! Kändes underbart. Älskar't!

Den vita kommer passa asbra till min jeansväst jag köpte i Stockholm i torsdags

Nej nu tänkte jag gå in i duschen och efter det sätta på en film! Tror Twilight blir första shing/ching. Sedan sova förmodligen, måste verkligen RÅPLUGGA hela dagen imorgon, naturkunskapsuppsats, läsa, och sedan göra Religionen. och sen skriva lite i yrkesbevisbloggen, materialet är KÖPT :D !!! Tack pappa <3

Ha det suveränt denna lördagskväll
En vecka tills min baby åker:( VILL INTE!!!!!

-------♥------






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0