Måndag

Sov hos älskling inatt. Gick och la mig runt 00:40. Jag vaknade runt 03.30 inatt av att varken täcket eller Calle låg brevid mig. Tänkte att täcket ramlat ned på golvet då han gick upp toa och tänkte inte mer på det sen. Somnade om och vaknade runt 05:30 och såg att varken täcket eller Calle låg brevid mig så jag gick ut till datan och såg Calle ligga i soffan med täcket och sov. Så söt så <3. Väckte honom och såg till att han kom i säng.
 
  Började skolan 11:00 idag, fick skjuts av Baby. så underbar så! Han åker på lördag till Spanien så försöker umgås så mycket som möjligt med honom.
Hade två lektioner, Religion & Projekt&Företagande. Slutade 13:45 och sen så åkte jag ner på stan och tog mig en timmes simtur på Nautilus och solade efter. Brände mig rejält på rumpan och kinderna! Så det ska va.
Pappa hämtade upp mig på Fyristorg och sen så åkte vi hem. Åt mat och efter det övningskörde jag, gick underbart!!! Första gången jag kör i mörkret. Gick underbart.

Sitter nu här med mamma och pappa(sitter på bärbara) och kollar på Stormen. en verklig film baserad på stormen Gudrun som inträffade för flera år sen.



Imorgon blir det skola, börjar 11:45, ska vara på Gustavianum med klassen imorgon. Sedan får jag se vad jag gör efter skolan, kanske åker till Calle.

Tänkte snart sova, är ganska trött, sov gott allesammans!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0