Söndag

Igår kom han äntligen! Efter 8 dagar fick jag känna honom nära mig igen, kunde inte sluta krama honom.
Och brun var han med, men jag va brunare på magen höhö!.

Han kom med en Minttuflaska och ett underbart armband där det stod Jessica på och på undersidan stod det vårat datum. Så underbart fint <3
 -(ej armbandet på bilden)

Underbar kväll med den bästa! Bara leenden mot varandra hela tiden och vi kunde inte släppa varandra, vi var som fastklistrade. Jag förstår verkligen att jag har hittat den bästa för mig, den som behandlar mig som guld. Han är guld värd!! 10 månader snart för oss två.Känns som om det bara har gått en dag mellan oss två.

Ikväll blir det nog att ta det lugnt, mysa lite. Kanske hittar på något att göra. Skola imorgon, 9:50 börjar jag. Slutar 13:45 typ eller va det va. värdelöst med tanke på hur jag bor! Men får åka till baby som är ledig från jobbet.

Ta hand om er! Det ska jag för magen har strejkat sen i torsdags


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk om man endå hade en sån pojkvän!!

2009-03-30 @ 21:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0