Tisdag

Igår va det skola som vanligt, började 09:50 så fick skjuts av min älskade man till skolan. Slutade runt 13:45, åkte därefter tillbaka till Baby där  vi bara tog det lugnt och jag la mig i hans säng runt 16:00 och halvsomnade. Calle kom in i rummet och la sig brevid mig. Vi somnade i varandras famn och vaknade inte förns 20:00.
Vi åkte till Willys för att införskaffa lite filmkost. Blev en sväng förbi Max också för jag hade inte ätit någon kvällsmat.
Där satt Mibbe, hejhej!

Begav oss hemåt där Yes Man och  High School Musical 3. Somnade nästan till filmerna, kroppen strejkar.  Somnade runt 01:45. 

-----

Vaknade imorse med klockan som ringde 09:15, gick upp och gjorde mig iordning för skola. Tog 10:00 bussen till skolan där några av tjejerna i klassen var. YB-arbete innan v i egentligen började 13:05. 

Slutade 15:25 idag så jag och bror gick till pappas jobb där vi sedan åkte hem. 

Väl hemma så åt vi mat, sedan begav sig jag och pappa in i garaget där  vi gjorde klart slutfinishen av YBprojektet. känns så himla bra alltså, BILDER kommer senare!

Sen beställde jag en sak också, som kommer om några dagar, otroligt glad :D :D

Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0