Tisdag

Tisdag idag! Mysdag faktiskt, ställde klockan på 09:30 och gick upp. Fixade mig och förberedde mig för att gå till bussen en halvtimme senare. 10:10 gick jag hemifrån mot den hala isen som befann sig på vägen! 10:39 gick bussen och jag kände att jag behövde värme! Brain freeze javisst haha. Glömde mössan ju :(
   Mötte upp Natta på stationen, och sedan begav vi oss till Gustavianum, 11:45-14:30 befann vi oss där, FL3, rätt intressant emellanåt.

Åkte hem till min pojke och bara va på hans pappas verkstad och vilade och tog det lugnt, åkte sedan till DRAGON PALACE :D. gott va det iallafall :D.

Sitter nu brevid tven med älsklingen, mitt internet  på min data har pajjat så sitter på min brors bärbara.
Imorgon blir det plugg, joggingtur och lite smått och gott!!

Kramkram<3

Kommentarer
Postat av: Marielle

Dags för tävling! Denna gång hos mig och ni tävlar om priser värda över 500kr! :-)

2009-02-12 @ 19:47:56
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0