Tisdagidag

Igår va vi som sagt i Björklinge hos Sara Köppisen, vi handlade till oss tacos, det satte sig fint i kistan!!
De som va där va Joanna,Sara,Lina,Malin,Anna,Jessica,Karlsson,Nöten, och Mimmi, tror jag fick med alla!
Det va kul att träffa dig igen Joanna!! :)

  


Det blev planering av studentskivan och studentdagen! Åh vad man längtar alltså, helt tokigt mycket!!! Blev sedan att ta 20:45 bussen hem, pappa hämtade mig och jag slocknade på ett kick nästan!

Vaknade upp idag 09:40 av att mamma ringde, hon och jag skulle till stan, blev först Gränby Centrum, införskaffade mig en brun halsduk från Gina, så fin så! Efter det blev det bolagbesök och sedan åkte vi till Ica Maxi, träffade på Johanna såklart :D hoppas du får det ikväll bruden på kryssningen, nästa gång åker du och jag :D

Sitter nu här och tråkar, Calle ringde för en stund sen och han hade det bara bra, saknar honom så otroligt mycket :(

                                                                                                         1/5-08

Imorgon förmodligen krogen - People! Får se vad som händer :) Men är pepp faktiskt.


Nej nu ska jag mysa framför tven med världens ryggont!

Ta hand om er

Kommentarer
Postat av: anna

Du gullet, vi ses imorrn hos Köppä :D Vi kan ju höras på dan så kan vi göra sällskap ! Sköt om dig!

2009-02-17 @ 21:34:55
URL: http://nets.blogg.se/
Postat av: Jessica

sötisnotis! Ja så ni ska dit! Vilka ska ut? har du någon aning? Jag får se om jag drar dit innan eller om jag åker direkt in, för kanske ska träffa Johanna innan! Svårt att komma till bussen / mamma jobbar.

Kramkram <3

2009-02-17 @ 21:50:26
URL: http://jessicamariia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0