Torsdag

Vilken kväll det blev igår! ojojojojoj!
Träffade på folk som jag inte träffat på länge, sen träffade man såklart de gamla vanliga!

   Åkte in till Johanna runt halv nio och åkte hemifrån henne 21:30. Vi hamnade på People, blev rätt mycket folk efter ett tag.
Blev lite för mycket dricka kände jag redan av vid 12snåret. Men roligt hade jag allt!
Blev taxi till Johanna där toaletten va min bästa vän. Nåväl inte mer med det

Johanna & Jessica


Vaknade upp brevid Johanna imorse, gjorde oss iordning och åkte in till stan för en fotorunda. Jag bara älskar att ta kort på henne! Fotogeniska snorunge <3. Blev underbara bilder! ( Kommer senare). Men här har ni ett smakprov:



Jag säger bara, en bra fotograf och ett underbart objekt :D Det är det allra bästa.


Johanna skulle till frissan så jag gick en halvtimme på stan och strosade runt. Stötte på Nöten & Erika, sedan skrämde Rasmus skiten ur en.
Pappa hämtade mig på Fyristorg och vi åkte vidare till Bauhaus för att köpa betong. Sedan blev det PC City, för att min data som sagt är paj. Men de sa att jag skulle formatera om datan, jaja och det kan jag? haha. Aja får fixa detta imorgon.

Nu lockar sängen så otroligt! Ska bara kolla klart på Criminal Minds, kroppen är iallafall avslappnad efter att ha legat i badkaret i ett tag :)

Om 2 dagar kommer min älskling hem, jag klarar inte detta längre, kom hem nunununu!!! Älskar dig så mycket sötnos♥

Ta hand om er, det ska iallafall jag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0