Lördagskväll

Kom hem från Jocke & Nettan för cirka 2 timmar sedan, bänkade mig framför tven där Melodifestivalen spelade sina värdelösa låtar! Blir bara värre och värre för varje år tycker jag.
Hos Jocke & Nettan blev det dricka av alla olika slag! Allt från gin till beska droppar. Usch nej, jag höll mig till det lugnt jag :).
 

Sitter nu här framför datorn och pratar med Natta om projektarbetet. Veckan som kommer , kommer att vara fullspäckad med plugg,planering,skisser och hårtussar som rivits sönder pga allt slit! Sen yrkesbeviset på det med. Mmhmmhm vad jag älskar stress!!!!

Nej nu tänkte jag andas försiktigt och djupt ( som Therese K lärt mig) och sedan ställa mig i duschen och sedan bara lägga mig och sova! Underbart värre

Morgondagen bjuder på att jag ska hjälpa pappa med att bära in ved, sedan plugga sönder mig! ska upp i tid imorgon så jag hinner få någonting gjort :). Min man kommer förmodligen hit senare,

Aja, sov gott på er :)


Kommentarer
Postat av: Tessen

hoppas andningen hjälpte snuttis :) :*

Vi peppar varandra i veckan som kommer! Vi ska klara detta :)

2009-03-01 @ 17:21:37
Postat av: Jessica

jo det gjorde den :)

Ja verkligen! vi ses imorgon gummsan <3

2009-03-01 @ 22:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0