Fredag

Idag är det fredag då. En lugn fredag kommer det att bli med mys framför tven. Calle är påväg hit så det blir att ta det lugnt.

I onsdags va det People som gällde! En helt underbar kväll som slutade i kaos! Tappade bort mitt batterilock till mobilen, 300 kronor försvann och min garderobslapp försvann. Men vet ni vad! Calle hittade mitt lock haha. och garderobslappen låg mellan bältet jag hade runt midjan och bh:n. Pengarna försvann men men :)
  Blev lite för mycket dricka men det var nästan nödvändigt!


Jag & Baby med en lite annorlunda blick. Den busen


Johanna & Jag <3

Spårad bild javisst!
Perra,Fecha,Goggen,Jessica,Johanna, Joakim!


Tack för denna onsdag! Blir fler :)

Snart kommer Calle som sagt, älskar den grabben :)
Måndag - Finally Skola. Inte träffat klassen sen i mitten av november! snart återförenas vi :D <3

Hug/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0