Måndag/Tisdag *natt*

Tänkte fortsätta berätta vad som hänt idag, vaknade i Calles famn imorse, sen tog vi oss in till stan runt 15:30 för min kära man tänkte klippa sig, eller jag har tjajat på honom i några veckor :) Så mycket finare än i sitt krullilull.



Finns ingen finare <3 Han är mitt allt verkligen,

Efter klippnignen åkte vi hem till honom och åt lite mat, fläskfilé med pommes :) Så gottit så. Sedan bar det hem till mig men först stannade vi på Maxi och köpte oss lite tvsnacks! Fick lite panik när jag skulle betala för mitt bankomatkort låg inte i plånboken, så fick panik. Inte låg det hemma heller och jag skyndade mig att logga in på internetbanken för att kolla saldot, ingenting saknades. Var halvägs ut till mitt hus när jag av en slump kände i min korta svarta jacka från Gina, såklart låg bankkortet där. En ren njutning! Där va det löst :)

Så nu sitter man här med mannen och kollar på racing haha,

Onsdag krogen  - People
måndag - skolstart

Ta hand om er och sov gott -

Hug/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0