Tisdag

Carl Fredrik FlybergJessica Maria Östlund
2008/5/01


Jag lägger upp denna bild idag igen, men är förälskad. Varit det i över 8 månader och det blir mer, garanterat! Längesen jag kände mig så älskad så som calle älskar mig. Han visar känslor, och jag får inte nog! Lyckan sprids i min hjärna bara jag tänker på hans namn. Att se han vakna upp brevid en. Hans sätt som bara han gör. När man går lite bakom honom så sträcker han ut handen samtidigt som han går. Jag springer fram och greppar. Hans sätt får en att vilja älska honom mer, men det går inte. Eller? Jag älskar honom redan enormt mycket, han är min man<3 MIN MAN!

Mysdag idag i tvsoffan, strömavbrott, tända ljus och kortspelande. Kändes verkligen levande, jag känner mig levande
.

Jag är lycklig, enormt lycklig. Jag har det bra Nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0