1/7-o9

Imorse åkte jag som sagt till stan för att träffa Natta, riktigt mysig dag faktiskt! Tänkte bjuda på lite bilder :)


Gick inte att mobilblogga upp denna bild imorse så jag får helt enkelt lägga upp den nu istället :). Stod och väntade på bussen där.



Blev så himla varmt på stan och vi var vrålhungriga så det blev en Cupidosallad vid ån, riktigt mysigt :)






Blev två inköp idag, två byxdressar som jag redan älskar!

Den vita är köpt på Bik Bok och var nersänkt från 299:- till halva priset
Den marinblå/gråblåa är köpt på H&M och kostade 198:-




På söndag kommer Baby hem :( Trodde först på fredag men det var inte så. Så kommer inte se han förns då och han har redan varit borta sen i måndags! Usch jag hatar att vara ifrån den jag älskar. :( Det värsta som finns.


Nej vi hörs imorgon gott folk!

KramKram

1 år och 2 månader <3

Kommentarer
Postat av: Tessen

hihi, jag var också på stan idag. Skeeta varmt, kvavt, maaassa skavsår..men sjukt med kärlek :D

2009-07-01 @ 22:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0