20/7-o9

Måndag idag - en ny dag på jobbet! Vaknade runt 08:15 imorse och till frukost blev det filmjölk och nyplockade blåbär från kvällen innan då jag och pappa va ut i skogen och tog en runda, och vi kom hem med en halv kasse av Skogens Guld - Kantareller :) Att det kan vara så himla fridfullt i skogen och kunna slappna av och verkligen bara vara tycker jag om, dock tyckte jag mindre om all denna mygginvasion som finns i Sverige just nu! Usch.

Tog mig till jobbet och där stod snyggingen Köppä i beredskap för en ny arbetsdag! Hon och jag har stora planer, och då menar jag STORA ! :) Eller hur bruden? Säger Fikarum med fönster och en mamma med -ta-hand-om-ekonomim. Någon som har en aning om vad det är för stora planer vi två har? :)
 Mådde lite sådär imorse och kroppen orkade verkligen inte hänga med i tempot. Blev en del snittande idag då vi fick leverans från Grollen. Men jag gillar´t. Lite som julafton varje måndag :)

Tog mig en lunch på Cupido och då vände allt, jag blev pigg som en ärta och satte igång med bud, telefonbeställningar och virse versa :). Äntligen börjar jag komma in i allt detta och jag tycker om det ! :)

Imorgon blir det jag och Käppä igen och jag ser fram emot dagen, vi har saker att göra i butiken, eller? Nämn när vi INTE har det snarare :) ?

Det börjar bli riktigt jobbigt att vara utan sin pojkvän :/ Men jag vet att han finns hos mig :) Att han kommer hem för att vara med mig, bara mig :)




Lite Naturbilder från igår då jag som sagt var ut i skogen med pappa :)




Ja sådär ska man se ut i skogen! Pappa kan det där han, ordentliga stövlar då man kan hamna i olika träsk, jägarbyxor och jägarjacka så man smälter in i miljön, den oranga tröjan vet jag inte riktigt vad den gör där men jag såg han bra iallafall då jag stannade varannan meter för att plocka blåbär. En systemkasse för Skogens Guld - Kantareller :)


Sådär ska det se ut!


Ljuvligt gott! Men fan vad ont i magen jag fick efter alla blåbär!


Nej nu blir det dusch, och sedan kika på sista avsnittet av Haper's Island! SPÄNNANDE :O


kramkram vi hörs imorgon :)


Uppdaterat lite nya bilder hemma hos lilla mig :)

Den ska stå på bordet så jag ser den varje gång jag ska sova <3



Min gäst :) Älskar denna katten alltså! "Killen" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0