2/6-o9

En tråkig och jobbig dag idag, man har inte orkat göra någonting alls idag, magvärk och värmen har tagit död på en så det blev att spendera den i skuggan idag, har svettats som bara den. Nästan varmare inne än ute.



Tog tag i att ta hand om mig själv lite idag, la på en ansiktsmask som är köpt från Kicks, 20:- och luktar choklad. Riktigt ljuvlig!

Imorgon ska jag upp tidigt för börjar jobba 10:00 på BlomsterCity med Snaran :) Ska bli riktigt mysigt, tror det bara är hon och jag som jobbar imorgon. Mumma!

Om en timme ungefär blir det Harper's Island och sen sängdags så tänkte innan det börjar att jag ska packa sen ta en sval dusch! Känner att jag behöver det :)

Jag mobilbloggar innan jag börjar imorgon, kramkram!


PS,I love You Baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0