3/7-o9

Ber om ursäkt för dåligt uppdaterande men det gick inte så bra imorse med att försöka komma in på blogg.se. Jobbade som sagt med Sara idag och det var hur mysigt som helst att se bruden. Var riktigt lugnt så det blev att gå hem 15:00. Började 10:00 så det blev ändå lite jobbande :) Chefen ringde och fråga om jag kunde jobba imorgon och några dagar v.29 och såklart tackar man inte nej :) Riktigt mysigt att jobba på Blomstercity.



Jag & Sara på studenten, gått i samma floristklass i 3 år och har hamnat på samma jobb, kan det bli bättre?! Riktigt bra pingla den där Snaran :) ;)





Nej nu tänkte jag bara ta det lugnt och käka lite jordgubbar om nån timme eller så. Ska upp 08:20 imorgon och börjar jobba 10:00, och försöka få reda på när pojkvännen kommer hem, han vet inte själv :/ Fyfan vad jag saknar honom, han har varit borta sen i måndags förmiddag men det känns som flera månader. En dag = en månad. Men det är nyttigt att vara borta från varandra med. Men fan vad saknaden är jobbig.


USCH!

   

 

Du är saknad

Kommentarer
Postat av: köppä

myyyssssis !

2009-07-05 @ 10:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0