7/7-o9

Idag blev det inte mycket göra, heller. Ovanligt va? Mamma och pappa åkte iväg på en liten tripp så idag var det bara bror och jag. Jag fixade med mina sommardelphinium och planterade om dem :). Ida kom senare och umgicks lite med mig. Vi spanade in våra tatueringar och bara prata allmänt strunt :)

Jag fick hem Studentkatalogen idag, resulterade i:


Klass FL3


Jessica Maria Östlund

Nu tänkte jag sova, har en katt vid namn Saphira som skriker och har det. Så får ge henne hennes plats(datastolen)

Kommer upp 2 filmer här imorgon från idag, Orkar inte nu :)

Föresten! IMORGON KOMMER BABY HEM!!!! Men bara för en dag, men bättre än ingenting tycker jag <3 Är så otroligt glad för det :)

kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0