9/7-o9


Åkte in till Baby den 7/7, var underbart att få vara i hans famn igen, att känna att han var hemma. Vi tog det bara lugnt på kvällen och bara var. Det är då det är som bäst <3

Dagen efter så skulle vi åka till Sthlm för att hämta en firmabil till Viasat, men halvvägs så kommer Calle på att han glömt en data hemma som han skulle ha med sig, så det blev att vända. När vi nästan var framme så ringer hans "ledare" och säger att firmabilen inte var klar. Så det blev att åka hem IGEN. 1½ timme tog det :P. Om inte mer, så jag, calle och goggen drog vidare till Björklinge-badet för att fiska, Max,Fritte och Simon var redan där. Men gissa vem som fick mest fisk ;). Ja såklart är det storfiskar´n jessica :) Braxar och små abborrar haha.





När man sitter på bryggan och bara väntar på att flötet ska guppa till och sen försvinna. Det är så himla roande och avslappnande så det är inte sista gången jag kommer åka iväg och fiska :).

Calle har åkt iväg idag igen och nu ska han till Idre. Usch jobbigt redan första dagen han är borta. Men han finns kvar så det är huvudsaken :)

På söndag morgon bär jag iväg till Ullared med Ida,mamma och Annica, ska bli skönt fakitskt och sen jobbar jag tis-tors :)

Tänkte ta en dusch nu och sedan kolla på Harper's Island, har fastnat för den serien!

kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0