14/7-09

Nu är man hemma, eller okejdå jag kom hem igår kväll men har inte haft tid att sitta framför datorn. Calle kom till mig såfort jag kom hem och sen så har jag jobbat idag. Packade upp allt idag vilket jag inte orkade igår. Calle kommer till mig ikväll med eller så åker jag in till honom. Vi får se hur det blir :)

Tänkte visa lite bilder från resan ner till Ullared med Annica,Ida och mamma:):


Första dagen, vi tog en paus från shoppandet och tog en liten korv med strips utanför ;)

Idaho :)

Tre av fyra fullpackade vagnar. Detta är första dagen då jag och Ida sitter och väntar på mamma och Annica som var och hämtade motellnyckeln, (lägg märke till Ida mellan första och andra vagnen på marken, hon tappade alla cigg på marken)

I bilen på vägen hem, vi kollade alla kvitton och de va då inte korta ;)

En del av det jag köpte, lite svårt att få plats med allting bara men det är en annan femma! :)

Imorgon blir det jobb 10-15 sen förbi ungdomsmottagningen för att beställa tid för mer p-piller :). Sen hem och ta det lugnt, ska nog börja måla huset och dona lite hemma. Jobbar torsdag med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0