14/6-o9

Ibland önskar man saker som bara inte går, så det gäller att leva så bra som man kan och inse att ibland är livet skit. Riktigt jävla värdelöst. Men som en person sa till mig idag. Det måste finnas dåliga saker för att inse att man lever, och det är nog det som händer för mig nu, jag ska inse att jag lever och har det bra! Och jag ska nog försöka inse det, för jag har det ju bra? Underbar familj, en pojkvän som inte går att få nog av som jag älskar av hela mitt hjärta och sedan finns det småsaker som förgyllar ens liv till det bästa

Men just nu är jag i det sämsta stadiet då det gäller för mig att inse att, jag lever ett bra liv.


Efter regn kommer solsken, brukar man inte säga så?


Vänta bara, ja vänta bara!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0